Přijetí klienta
- Podání žádosti do chráněného bydlení – „Dotazník pro zájemce o službu“.
- Schůzka zájemce/opatrovníka a poskytovatele, spojená se vzájemným posouzením představ a očekávání o požadovaných službách ze strany klienta a možnostech našeho zařízení je naplnit.
- Zájemce o službu potřebuje podporu vzhledem ke svému mentálnímu a kombinovanému postižení.
- Zájemce o sociální službu se zavazuje respektovat vnitřní pravidla (Provozní řád) chráněného bydlení.
- Zdravotní stav zájemce o službu nevylučuje poskytování pobytové sociální služby dle vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách.
- Zájemce je soběstačný při osobní hygieně.
- Zájemce je schopen cestování se skupinou klientů, nebo je schopen být po tuto dobu sám v chráněném bydlení.
- Zdravotní stav zájemce o službu nevyžaduje poskytnutí ústavní péče ve zdravotnickém zařízení.
- Zájemce netrpí akutním infekčním onemocnění.
- Zájemce netrpí duševní poruchou, která by závažným způsobem narušovala kolektivní soužití.
- Zájemce není agresivní vůči okolí a ani sobě.
- Zájemce neužívá návykové látky.
- Pokud zájemce uzavře smlouvu na Chráněné bydlení Zeeland, je součástí této smlouvy adaptační doba. Tato doba slouží uživateli, aby posoudil a vyzkoušel poskytování naší služby. Zvážil, zda mu způsob poskytování vyhovuje. Adaptační doba je dlouhá jeden měsíc. Uživatelům doporučujeme, aby během ní absolvovali souvislý pobyt v délce 14 dnů. Během adaptační doby může být smlouva ze strany uživatele jakýmkoliv způsobem ukončena.